Jdi na obsah Jdi na menu
 


Konec nadýmání

2. 10. 2008

Sbohem, nadýmání!

Jezte zdravěji!

Jezte zdravěji!

 

Ukázkové bříško vykrm CG! tipy na lehké celodenní menu. Nebudeš vystavena společenským faux-pas s nafouknutým žaludkem!

Předkrm

Zkus: tortilla chips s guacamole salsou
Omez: smažené hranolky

Smažená jídla jsou často velmi mastná, takže je déle trávíš a cítíš se nafouknutá. Místo nich si pochutnej na zapečených tortilla chipsech namáčených v guacamole salse (obsahuje zdravý tuk!).

Zákusek

Zkus: maliny a borůvky
Omez: hroznové víno

Vláknina a přírodní cukr v ovoci vytváří v těle plyny, proto si raději zobni malin a borůvek. Obsahují méně cukru než třeba hroznové víno, a proto je tvé tělo lépe zpracuje.

Hlavní jídlo

Zkus: grilované kuře v celozrnné housce
Omez: bageta s roastbífem

Hamburgery, hot dogy nebo salámy obsahují větší množství sodíku, který může nadýmat. Radši se zakousni do grilovaných kuřecích prsou, jež obsahují mnohem méně „nafukovacích“ složek.

Nápoj

Zkus: ledový čaj
Omez: kola

V horkých dnech tě nejvíc láká studená limča nebo kola? Všechny tyto nápoje jsou však sycené oxidem uhličitým, který z tvého bříška vytvoří balón. Oproti tomu tě báječně osvěží neslazený ledový čaj, který žádné břišní drama nezpůsobí a navíc lépe zažene žízeň.

Splaskni!

Neslaď čaj ani kávu
Cukr i jiná alternativní sladidla vyvolají jen další střevní trápení. Navíc zdravé bylinkové čaje s cukrem pak ztrácejí svou čarovnou, konejšivou moc.

Vyrob si čaj
Kombinaci výluhu majoránky, listu šalvěje, máty peprné a květu levandule popíjej klidně i 3x denně (na jeden šálek vody jednu polévkovou lžíci bylinné směsi). Žaludek i střeva se tímto lektvarem zklidní a utiší.

Okořeň si život
Míváš problémy s nadýmáním? Zařaď do svého jídelníčku tohle voňavé koření: skořice, kmín,
saturejka, tymián.

CG! TIP:
Zavlaž se Poděbradkou Balance s hruškami, slézem a meduňkou, jež pomáhá zažívání.

6.gif(1 kb)

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář